Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Jämmer och elände avsnitt 3

Publicerad 2006-10-10 15:58:19 i Hälsa och ohälsa,

Men på kvällen i går började jag frysa. Jag bäddade ner mig i sängen och somnade en stund. Vaknade och hade ont och mådde riktigt dåligt. Kändes ungefär som en influensa. Värk i hela kroppen och feber. Men det är ingen influensa. Bara vanliga Sjögren som är på besök igen. Och herr Sjögren kan, uppriktigt sagt, få dra åt helvete.

Nu har jag legat hela dagen. Grannen fick gå promenaderna med hunden.
Det finns en medicin till som jag ska lägga till när det blir för bedrövligt. Men jag mår så illa av Plaquinil. Alltså får jag välja mellan att ha ont och inte komma upp ur sängen eller att må illa och knappt komma upp ur sängen.
Pest eller kolera.

Kommentarer

Postat av: MyyZz

Publicerad 2006-10-10 16:20:25

Hmm det där var INTE bra alls, det är ett elände att jag ska googla på allt jag inte vet nåt om ... *muttrar* + att jag är lute hypokondrisk.

*försök ha det så bra det går* kram

Postat av: Darkangel svarar MyyZz

Publicerad 2006-10-10 17:10:43

Man får vara lite hypokondrisk! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela