Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Kläder kläder kläder

Publicerad 2006-10-11 05:01:20 i Lite av varje,

Jag har garderobsstädning så här på morgonsidan. Jag blir vansinnig på att inte ha utrymme för kläderna.

Jag vill inte ha en walk-in-closet utan bara vanliga garderober. Här i huset finns inget vettigt. Garderober med snedtak där man inte hittar någonting. Man ser ingenting för det är så mörkt och omöjligt planerat.

Nu har jag rivit fram alla tröjor och byxor som fanns i garderoberna. Jag har provat och sorterat. Det som är för stort och smått ska skänkas bort.

Resten ska tvättas eller strykas.                 skärp           
Med rätt accessoarer kommer kläderna att bli fina.

Skärp är modernt. Jag har mängder av skärp på vinden.

Västar är modernt. Jag tror att jag har några snygga som förhoppningsvis passar.

En sak är jag bra på. Jag matchar färger bra. Det mesta går utmärkt att kombinera.

Kommentarer

Postat av: Magda

Publicerad 2006-10-11 08:30:32

Remember to take it easy! Garderobsstädning är som värsta aerobicspasset ju!

Postat av: SoP

Publicerad 2006-10-11 23:22:04

men snälla nån- jag plöjde runt i garderoben igår också- styr du mig telepatiskt? :-)

Postat av: Darkangel svarar

Publicerad 2006-10-12 04:21:18

Magda: Jag har redan tröttnat. :)

SoP: Det verkar så! Vad konstigt. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela