Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Min nya karriär

Publicerad 2006-10-09 03:08:07 i Lite av varje,

Har gjort ett personlighetstest som jag hittat lite varstans i bloggosfären. Senast hos Excessa.
Resultatet blev:

 


Du är

Lena PH

Trygghetsfaktor: 50 %

 

Du vill veta vad du får och föredrar överraskningar som är planerade.

Du blir ofta elakt kallad "typiskt svensk", men det gillar du. Ambitiös och engagerad.

Du tänker själv, för det har magistern sagt att man ska.

 

Lämpliga yrken: Projektledare, Forskare, Bensinmacksföreståndare.

 


Stämmer ju bra eftersom jag redan varit både projektledare (vem har inte det?) och forskare.
Min nya karriär är alltså att bli bensinmacksföreståndare. Det ser jag fram emot. Eller...?

 

Kommentarer

Postat av: SoP

Publicerad 2006-10-09 03:47:03

Lena-- jag också--

Postat av: Darkangel svarar SoP

Publicerad 2006-10-09 03:50:44

Aha!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela