Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Nattens tv

Publicerad 2006-10-17 07:15:04 i TV och DVD,

Ska inte klaga på sömnen i natt. Jag ville vara vaken och se tv-programmen.

Blev besviken på ER. Men det kan säkert bli bättre. Måtte dr Carter komma tillbaka från Afrika.
Jag fortsätter att gotta mig i dom repriser som sänds i tv 3 nu istället. Där mina favoriter finns kvar.


Enligt Exotica så har Mark Greene dött i hjärntumör och Elizabet åkt till England.


Men vad har hänt med Peter Benton? Ni som följt serien får gärna skriva en kommentar och berätta.
Det blir lättare för mig att följa den nya säsongen då.

Kommentarer

Postat av: SoP

Publicerad 2006-10-17 18:13:08

Benton o han "den lille elake" rök väl ihop gång på gång på kirurgen o jag tror den lille elake trixade bort Benton-- så han började på ett annat sjukhus- han försvann ur serien Före Carol -- har jag För mig..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela