Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Pyret calling

Publicerad 2006-10-07 07:08:21 i Sweets for my sweet,

6783

Det bästa med dagen igår var att Pyret ringde alldeles frivilligt. På dagtid. Från jobbet.

Det känns bra att han finns på jobbet fortfarande. Jag gillar inte förändringar. När han slutar där blir jag jävligt störd.

Vi träffas inte men pratar i telefon emellanåt. Jag gillar det. Jag saknar hans telefonsamtal. Jag är omgiven av tröga människor så det känns underbart att prata med en människa som är långt ifrån trög. Inga problem med att byta samtalsämnen med honom. Han har definitivt en rörlig hjärna. Det gillar jag.

Jag minns mycket positivt av Pyret. Skit i det negativa nu. Det är historia.

Det positiva är att han gör mig glad. Jag har aldrig skrattat så mycket som när vi träffades.
Han gör mig fortfarande glad. Så långt har jag kommit. Halleluja!
Det kan bli bättre! Det trodde jag inte.

  

Kommentarer

Postat av: MyyZz

Publicerad 2006-10-07 13:06:31

Så känner jag för J oxo ... han gör mig glad ... men å andra sidan så gör han mig ledsen ibland oxo. Men det är skönt att ha någon som inte är trög;-) För det är minsann inte J heller.-)

Hoppas du får en fin helg

Postat av: Gunnel

Publicerad 2006-10-07 19:46:59

Hm...skulle ha läst det här innan jag skrev inlägget på det som står ovanför.

Fin bild

Postat av: Hannele

Publicerad 2006-10-08 00:21:51

Vilken mysig höstbild.

Postat av: Darkangel svarar MyyZz

Publicerad 2006-10-08 01:49:17

Känner ungefär likadant. Blir glad och sen oändligt ledsen över att vi aldrig...
Jävla karl!

Postat av: Darkangel svarar Gunnel

Publicerad 2006-10-08 01:50:15

Jag förstår ändå! :)

Postat av: Darkangel svarar Hannele

Publicerad 2006-10-08 01:50:39

Fina färger på löven!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela