Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Säljes billigt just nu

Publicerad 2006-10-16 06:51:22 i Dagens,

Jag tycker att det är skönt att somna till lugn musik.
Jag gör mina avspänningsövningar och njuter ofta av Sophie Zelmani i MP3-spelaren.

Men min MP3-spelare har fan alldeles för hög ljudvolym. Jag kan inte sänka ljudet så mycket som jag vill.
Jag borde valt en iPod men ville ha radio och valde en Creative Zen Micro i stället.
Creative Zen micro

En tung klump med ljud som är ibland är för högt.
Så nu sitter jag här fast med min MP3-spelare som annars fungerar alldeles utmärkt.
Bra ljudkvalitet är det verkligen.

Men vill ha en iPod.
iPod
Please, det är väl inte samma problem med för hög volym där.
Att jag inte har råd att byta MP3-spelare nu behöver jag väl knappast nämna. 
Men just nu är min MP-3 spelare till salu, väldigt billigt. :)

Kommentarer

Postat av: Anne-Maj

Publicerad 2006-10-16 08:39:16

Det höga ljudet skulle passa mina öron:-) Jag som hör dåligt... *skrattar*

Postat av: Gunnel

Publicerad 2006-10-16 17:43:25

Sjuttsingen...den har du ju inte haft så länge. Börjar den redan krångla??

Postat av: Darkangel svarar Anne-Maj

Publicerad 2006-10-16 20:19:31

Jaaa! :)

Postat av: SoP

Publicerad 2006-10-16 20:20:29

Jag har en Philips med radio i-köpte den för drygt 3 år sen o det var mest radion jag ville ha- och det är samma i den- lägsta är för högt.Inte bra ur somnasynpunkt alls-

Postat av: Darkangel svarar Gunnel

Publicerad 2006-10-16 20:20:41

Den krånglar inte. Ljudet ska vara så högt.
Jä*la prylar. :(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela