Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Sentimental helt plötsligt

Publicerad 2006-10-11 05:06:55 i Lite av varje,

Nästa steg är att ge bort mina fina kläder. Dom som jag köpte när jag hade bra ekonomi och behövde snygga kläder i jobbet. Men dom är för små. Så liten kommer jag aldrig att bli igen. Det är dags att inse det nu.
Men det svider att ge bort kläder som är så fina. Och jag har så härliga minnen förknippade med kläderna.

Men herregud jag brukar aldrig vara sentimental när det gäller andra prylar. Varför vara det med kläder.
Nej, nu är det dags att gå upp på vinden och släpa ner säckarna. Prova och göra sig av med några säckar fina kläder.


Feng shuiFeng Shui i garderoberna ska det bli.








Kommentarer

Postat av: caroline

Publicerad 2006-10-11 06:15:17

du kan ju alltid försöka sälja kläderna på tradera eller något då kan du få en slant att köpa nya för

Postat av: SoP

Publicerad 2006-10-11 23:26:31

Haha- vet du, jag har en Nostagilåda med lite kläder i förrådet- ;-) med röda jeans från 1980 t.ex, o en blus jag hade när jag slutade gymnasiet-lite sånt.

Postat av: Darkangel svarar

Publicerad 2006-10-12 04:19:52

caroline: Bra idé!

SoP: Jag har också sånt sparat. :)

Postat av: SoP

Publicerad 2006-10-12 17:39:43

aha-- så inte bara jag har såna saker för mig då-- några har skrattat åt min låda--

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela