Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Tv-serier på hjärnan

Publicerad 2006-10-09 10:04:16 i TV och DVD,

Jag smög ändå ner i sängen en stund för att hålla Mumma sällskap. Hundstackaren är upprörd över att inte få sova i lugn och ro på morgonen.

Jag tittade på början av Oprah och programmet handlade om serien
Grey’s Anatomy. Oh, vad underbart. När kommer fortsättningen i Sverige?
Jag saknar dr McDreamy. Jag saknar hela serien. Jag vill se den nu.

Tänkte beställa säsong 2 på DVD för att stilla den värsta abstinensen. Men den släpps först 22 november.

Hade otur med serien Bones också. Jag missade hela första säsongen och nu börjar andra säsongen snart på tv. Bones ges ut först den 25 oktober.

Veronica Mars är en serie jag gärna vill se på dvd. Men vilket århundrade den släpps i Sverige vete gudarna.
Jag är lite bekväm nu. Vill gärna ha serierna textade på svenska.

Kommentarer

Postat av: Jennifer

Publicerad 2006-10-09 19:20:47

den 17oktober börjar Greys Anatomy på femman igen -längtar sjukt! =)

Postat av: annalena

Publicerad 2006-10-09 22:51:17

Jag har fått prison break på hjärnan. Har inte följt den när den gick på tv, utan fick 22 avsnitt av min dotter. Snacka om att bli manisk. Dessutom är hjälten rätt snygg också.
Du frågade mig om städmedel, men tyvärr har jag inte hittat något som gör städningen kul. Däremot gillar jag pledge antistat polich, som gör att det luktar jättegott när man använt det.
Kram Annalena

Postat av: Linda

Publicerad 2006-10-10 00:34:31

Jag gillar också Grey's och såg det som var på Oprah! Längtar efter säsongsstart! Och snart börjar Cityakuten på trean igen! Det har jag längtat såååå mkt efter :)

Postat av: Darkangel svarar Jennifer

Publicerad 2006-10-10 01:25:08

Det är ju snart!
Nu blir jag lycklig! :)

Postat av: Darkangel svarar annalena

Publicerad 2006-10-10 01:26:50

Jag såg Prison Break på dvd. Och blev helt såld.

Det räcker med att städmedlen luktar gott eller fungerar bra. Jag vill testa. :)

Postat av: Darkangel svarar Linda

Publicerad 2006-10-10 01:28:22

Cityakuten och Grey's är så bra! Jag ser repriser av Cityakuten varje dag för att stilla abstinensen.

Postat av: Li

Publicerad 2006-10-10 12:29:29

Man kan ju ladda ner från nätet också. Det brukar jag göra.

Förresten, det verkar vara strul med ditt RSS

Postat av: Darkangel svarar Li

Publicerad 2006-10-10 17:32:32

RSS?
Det förvånar mig inte att det strular också. :)

Postat av: Li

Publicerad 2006-10-11 10:20:23

Nu funkar det igen. RSS gör att jag kan se när du har uppdaterat.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela