Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Tycker synd om mig själv igen

Publicerad 2006-10-09 01:37:14 i Dagens,

Vilken eländig dag det har varit. För mig. Jag har haft så ont i ryggen att jag legat i sängen hela dagen. Och jag hade inte det minsta lilla kul i sängen.

En dag utan hundpromenad känns som en förlorad dag. Mumma fick i stället följa med grannen på minst 14 promenader. Kändes åtminstone som om dom var ute minst 14 gånger. Hon var i toppform.

Det var äntligen strålande sol efter allt regnande och jag låg i sängen och svor över värk och värktabletter som inte fungerar. Men nu känns det bättre. Eller också har pillren kickat in.

Kommentarer

Postat av: SoP

Publicerad 2006-10-09 03:48:22

Jag började piggna till runt halv ett jag-

Postat av: Darkangel svarar SoP

Publicerad 2006-10-09 03:57:26

Jag också! Suck!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela