Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Våldsamt

Publicerad 2006-10-30 02:51:54 i Dagens,

6972
Jag fortsätter att lyssna på min ljudbok varje kväll. Mycket bekvämt.
Däremot är det intressant när MP3spelaren kommer flygande genom luften och landar på golvet med en smäll. Jag blir lika förvånad varje gång det händer.
Jag är kanske törstig och sträcker mig efter glaset med vatten och tjong! där flyger MP3spelaren!

Den här lilla saken som man inte ska ha när man joggar. För att den är så käääänslig.

Men att bli slungad i golvet det tål den. Jaja!

Kommentarer

Postat av: MyyZz

Publicerad 2006-10-30 17:59:08

*skrattar*

Postat av: Darkangel svarar MyyZz

Publicerad 2006-10-31 05:18:09

Jag ska inte ha en supermobiltelefon som är skitdyr med bra kamera och MP3spelare. För då blir jag snart utan alla funktioner. Som jag behandlar mina prylar på natten. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela