Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Darkangels medicin-closet

Publicerad 2006-09-16 08:04:51 i Hälsa och ohälsa,

Missbrukare som undrar hittar inget godis hos mig.
Mest svampmedel (har aldrig svamp nu). Men den är dyr. Kan inte slänga den utan vidare. 
Kortsisonkräm (behöver den sällan) och mängder av ett gram Alvedon.
Gamla allergitabletter (är inte allergisk). Har kastat några nu.
Några olika sorters värktabletter, hormonpiller och Vagifem som räcker  tio år. Suck!
Antidepp-piller som aldrig använts. 

Finns alltså inget moffe eller andra godbitar här. Så ni som vill ha det får leta någon annanstans!

Däremot har jag enorma mängder Fenuril kräm. Hur jag ska göra av med den krämen innan den blir för gammal vete fan? Bre den på smörgåsen?

Någon som behöver Vagifem, Fenuril eller svampmedel?

Kommentarer

Postat av: Li

Publicerad 2006-09-16 10:48:12

Finns det 1g Alvedon?
Jag har Alvedon, Ipren, Pronaxen, sömntabletter, ångestdämpande, anti-depp, allergi, p-piller, magmedicin, sårtvätt, bandage, plåster och säkert en massa mer.

Postat av: Li

Publicerad 2006-09-16 10:51:20

Jo, Fenuril säger jag inte nej till. Har jättetorr hud på vintern. Annars kan du fylla badkaret och bada i det. Eller smörja in Mumma. Eller sälja på Tradera. Eller fylla en ballong med det och kasta på någon dummis. Kreativiteten flödar!

Postat av: Gunnel

Publicerad 2006-09-16 12:58:10

Hahaha...skratar åt Li´s inlägg. Det där med ballongen var inte helt fel.

Postat av: SoP

Publicerad 2006-09-16 16:41:14

ojojoj-- du, för ett tag sen skrev du om fenuril o Mumma- o jag sa att jag har den-- det hade jag Inte--den hette caress ? I alla fall gav jag bort den- fick en annan som är totalt luktfri. Jag rensade i vårt skåp när vi flyttade- blir mest arg på sambon som hämtar ut dyr medicin o sen inte bryr sig om att ta den-

Postat av: Malle

Publicerad 2006-09-16 23:15:47

hahaha, urk.......den fikan kommer inte jag på ;)

Postat av: Darkangel svarar Li

Publicerad 2006-09-18 05:10:08

Finns 1 grams Alvedon att få på recept!
Du hade bra förslag om Fenuril! Haha! Du är rolig!

Postat av: Darkangel svarar Gunnel

Publicerad 2006-09-18 05:10:56

Jag vet någon jag kunde kasta en ballong på! Han är moderat. :)

Postat av: Darkangel svarar SoP

Publicerad 2006-09-18 05:11:44

Jag har så svårt att skiljas från mina mediciner. :)

Postat av: Darkangel svarar Malle

Publicerad 2006-09-18 05:13:08

Nää, förstår det. Men Mumma älskar att slicka i sig Fenuril. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela