Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Det nya arbetarpartiet

Publicerad 2006-09-18 08:37:11 i Politik,

Men dom har gjort ett bra val. Så jag gratulerar dom. Ingen idé att sura. Segern är välförtjänt.

Moderaterna, det nya arbetarpartiet. Det betyder förstås partiet för dom som har arbete.
Vi andra, ja...
Men jag tror att många är trötta på oss som inte arbetar. Oavsett vilka skäl vi har. Oavsett om det är sjukdom eller arbetslöshet.
Jag har fått tillräckligt med spydiga kommentarer om det den senaste tiden. Det svider eftersom jag kämpat så lång tid för att komma tillbaka i arbete. Men det är väl meningen att det ska svida.
Fast jag är övertygad om att jag kommer tillbaka. Oavsett vilken regering vi har.

Kommentarer

Postat av: Mie*

Publicerad 2006-09-18 09:25:32

Ja, inte nog med att du ska kämpa för att komma tillbaka, du blir dessutom misstänkt för diverse fusk i alla media... Hur har det kunnat bli så? Jag röstade rött b t w men det hjälpte uppenbarligen inte...

Postat av: MyyZz

Publicerad 2006-09-18 10:04:40

*STORKRAM* Jag blir så ledsen för vårs skull:-(:-(

Postat av: Darkangel svarar Mie*

Publicerad 2006-09-18 18:42:44

Ja, folk tror nog att man inte är sjuk på "riktigt".

Postat av: Darkangel svarar MyyZz

Publicerad 2006-09-18 18:43:11

Stor kram tillbaka!

Postat av: Gunnel

Publicerad 2006-09-18 20:36:02

Jag undrar varför folk över huvud taget ska vara så jävliga. Är man sjuk så är man och är man arbetslös så är man. Varför ska man strö ytterligare salt i såren.

Kram på dig

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela