Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Jag föreslår

Publicerad 2006-09-20 03:28:19 i Lite av varje,

Modde-Fredde borde lära sig något av det här. Släpp Stilnoct fritt. Låt oss käka som vi vill.
Vi skulle bli så produktiva att omvärlden skulle slås av häpnad.

Jag kunde nog starta ett eget företag och jobba på nätterna. Visserligen skulle jag inte komma ihåg så mycket dagen efter men det spelar ju ingen roll Jag gör alltid bra jobb med Stilnoct i kroppen. Blir helskärpt.

Okej, jag ska inte köra bil. Never ever med piller i kroppen.
Men sitta framför datorn och jobba vore perfekt.
Jag glömmer ju t.o.m. att jag har ont. Kan det bli bättre?

Kommentarer

Postat av: MyyZz

Publicerad 2006-09-20 14:25:14

*skrattar*... näe det kan fasikemej inte bli det ... o det gör ju lixom inget att det är ett tråkigt jobb .. för det minns man ju inte ;-) Sen är inget tråkigt på Stilnoct.
Jag gillar dina ideér, helt klart. Måste till apoteket idag.

*kram*

Postat av: Darkangel svarar MyyZz

Publicerad 2006-09-22 04:39:55

Modde-Fredde kan väl fixa taxi åt oss sjukskrivna. Sen kan vi ta Stilnoct och bli lyckliga på jobbet! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela