Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Läsning i kväll

Publicerad 2006-09-19 19:28:28 i Böcker,

Jag har två nya böcker att kasta mig över.

dahl                     roslund


Efterskalv av Arne Dahl och Edward Finnigans upprättelse av Roslund & Hellström.
Författare som jag gillar. Böckerna har fått bra kritik.
Svårt att besluta vilken bok jag ska börja med. Men den typen av angenäma val är trevliga.
Jag brukar läsa några sidor i början av boken och sen bestämmer jag mig.    



Andra bloggar om:

Kommentarer

Postat av: Bambi

Publicerad 2006-09-19 21:13:48

Skiit! Arne är klar! Mycket bra! Roslund & co är på ingående från bibblan- avis??! Jag? Inte då- och inte blir tungan svart :-))

Postat av: Darkangel svarar Bambi

Publicerad 2006-09-19 23:42:57

Jag började med Arne Dahl-boken!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela