Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

MaxMums

Publicerad 2006-09-08 02:41:01 i Hunden Mumma,

Hunden följde med till stan idag. Hon satt i baksätet och höll koll på hur jag körde.

Vi köpte hamburgare på Max. Ett Maxmål till mig och en Maxburgare till Mumma.

Mumma äter bara hamburgaren. Hon äter inte brödet, osten eller salladen. Dressing, senap och ketchup är okej.

Jag bryter hamburgaren i små bitar och då äter hon nådigt.

Om bitarna är för stora spottar hon ut dom.
Om det finns en enda gnutta ost med så spottar hon ut biten.

”Men Mumma. Så där gör man väl inte”, säger jag. Då tittar hon outgrundligt på mig.

Sen fortsätter jag att mata henne.

Bortskämd? Eh…

 

Andra bloggar om:

Kommentarer

Postat av: SoP

Publicerad 2006-09-08 03:46:44

men hon menar ju att " sådär gör man väl inte"- när hon får Stora burgarbitar MED ost på--;-)

Postat av: Darkangel svarar SoP

Publicerad 2006-09-08 03:49:42

Du har säkert rätt. Hon ser ut att tycka så! :)

Postat av: moni

Publicerad 2006-09-08 15:33:36

Haha va härligt!
Om jag skaffar en hund ska jag oxå bjuda den på hamburgare.

Postat av: Darkangel svarar moni

Publicerad 2006-09-08 22:13:45

Du skulle säkert skämma bort hunden. :)
Det är svårt att låta bli.

Postat av: Gunnel

Publicerad 2006-09-10 12:25:52

Mumma är förståndig. Ost är fett :O)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela