Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Prison break i kväll

Publicerad 2006-09-18 13:27:35 i TV och DVD,

 41

Kvällens tv-sändningar kommer väl bara att handla om borgerliga alliansen.
Nu är jag verkligen glad över att jag skaffat digital-tv. Robert-boxen irriterar mig ofta men jag slipper se alla intervjuer med flinande partiledare.
Jag kan zappa mellan kanalerna och se allt som inte handlar om politik.
Det tar visserligen lååång tid att byta kanal men idag är det värt det.

I kväll väljer jag Prison Break.

Andra bloggar om:

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2006-09-18 14:24:36

Jag väljer också Prison Break! Ikväll har jag planerat Sushi och TV, och ingen politik.

Postat av: Darkangel svarar Anna

Publicerad 2006-09-18 18:53:06

Åh, vad mysigt det låter. Jag är såååå less på politik-snack nu!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela