Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Snart

Publicerad 2006-09-29 04:21:28 i Dagens,

På fredag eftermiddag ska min nya bildskärm finnas på posten. Halleluja!
Jag har inte kunnat hålla mig från datorn utan jag är inne och kollar vad ni gör därute i bloggvärlden. Efter en kvart får jag ont i nacken, blir yr och illamående och måste ta muskelavslappnande medicin och vila.
Förstår inte hur någon har kunnat använda skärmen jag lånar nu. Den gör mig totalt yr i mössan. Men jag tänkte att jag ska undvika att läsa vad jag skriver. Så ska det kanske fungera i natt. Nytt sätt att blogga? Man läser inte vad man skriver. Skriver på känn?

 

Kommentarer

Postat av: MyyZz

Publicerad 2006-09-29 15:18:43

Det ser ut som jag gör det ibland .. iaf när jag har tagit Zopiklon ... kanske är ett bra sätt att skylla ifrån sig på ... näääeee jag tittade inte på vad jag skrev för jag blev sjösjuk:-)
Hoppas din nya är kalas.

Postat av: Darkangel svarar MyyZz

Publicerad 2006-09-30 00:14:41

Du skriver ju så kul då! :)
Visst är det en bra ursäkt.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela