Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Sömnrapport

Publicerad 2006-09-17 07:29:54 i Min hälsa,

6317Grannen var så snäll att han skjutsade mig till ica i Hålan igen så jag fick handla.
Där blev jag så trött att jag kunde ha somnat i ett hörn på ica-butiken. Helt slut.

När vi kom hem vid sex-tiden bestämde jag mig för att gå och lägga mig. Lockade på Mumma och hon kom springande och lade sig på sin favoritplats, under sängen. Hon var lika trött.
Vi somnade vid halv-åtta. Det är rekord!

Sen vaknade jag och såg serien I ondskans närhet. Ganska bra.

Somnade om men sov aldrig skönt utan dåsade mest.

Kommentarer

Postat av: MyyZz

Publicerad 2006-09-17 13:54:38

Jag är trött på att dåsa ... vi skänker allt dumt dåseri till nån som vill ha ... *gerbort*.... hoppas din dag blir bättre än min verkar bli :-(

Postat av: Darkangel svarar MyyZz

Publicerad 2006-09-18 05:08:32

Jaa, vi ger bort dåsandet. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela