Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Statistik-skit

Publicerad 2006-09-13 04:03:24 i Dagens,

statistik3


Förlåt att jag lägger in en urusel bild. Men Random är så snäll att han försöker hjälpa mig att få någon ordning på grafen.

Så här ser det ut. Statistikgrafen syns knappt där nere i högra hörnet. Den går inte att flytta på och jag kan bara se toppar när många varit inne och läst.

 


Blogg-Roland gav det här svaret när jag undrade vad som är fel:

”Jag har tittat på din blogg.
Grafen syns precis som den skall både i Explorer
och i Firefox. Sannolikt något med din webbläsare.
Det är ett par användare som har detta problem, men vi
har svårt att göra något åt det utan att vi har tillgång
till den speciella dator/webbläsar-konfigurationen.
Kan du prova på en annan dator för att se om det tex
är något med flash-modulen i din webbläsare.”

 

Jag har ingen aning om vad jag ska ändra på. Har uppgraderat Flashplayer. Utan att det hjälpte.

 

Kommentarer

Postat av: MyyZz

Publicerad 2006-09-13 13:34:36

Sådär såg min oxo ut en sväng .. men jag bara refreshade fönstret sen såg den ut som den skulle igen.

tjingeling

Postat av: Darkangel svarar MyyZz

Publicerad 2006-09-13 22:53:53

Var det så enkelt? Vad fan!
Du är underbar!
Jaha, nu har jag en fin statistik-kurva. :)

Postat av: MyyZz

Publicerad 2006-09-13 23:29:09

hahaha ... så det kan bli :-)

Postat av: Random

Publicerad 2006-09-14 00:18:54

Haha skönt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela