Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Walk in closet för mediciner?

Publicerad 2006-09-16 07:51:42 i Min hälsa,

Men jag somnar inte.

Jag har sett på tv. Läst bok. Lyssnat på musik. Tittat på tv igen. Släckt ljuset, tog piller och gjort avslappningsövningar.
Inget resultat och så försöker jag igen. Allt börjar om igen som en loop.


Jag har t.o.m. städat medicinskåpet nu bara för att göra något. Eller man kanske ska kalla det medicingarderoben. Och då är man uttråkad!

Mina ögondroppar tar enorm stor plats. Har man Sjögrens syndrom försvinner tårproduktionen och den får ersättas med ögondroppar.

Kommentarer

Postat av: Li

Publicerad 2006-09-16 10:44:39

Jag tycker ögondroppar är så himla läskiga. Det tar som lite tid innan droppen lämnar flaskan och då hinner jag blinka tusen gånger i panik.

Postat av: MyyZz

Publicerad 2006-09-16 11:52:54

Walk in ... det har jag oxo ... men jag har gjort en kasse av det ... som jag någon gång hade tänkt ta med till apoteket men jag glömmer alltid. Hmmmm

Postat av: Darkangel svarar Li

Publicerad 2006-09-18 05:28:23

Jag har vant mig. Men en sort svider. Den använder jag sällan. Dom andra lämnar en hinna över ögat som gör att jag inte ser något på en stund.
Jag droppar ögonen minst en gång i timmen varje dag. När jag tittar på tv kan det bli en gång i kvarten.

Postat av: Darkangel svarar MyyZz

Publicerad 2006-09-18 05:29:22

En svart sopsäck skulle kanske räcka åt mig. :)
Men jag vill inte skiljas från godbitarna.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela