Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

House vs. God

Publicerad 2007-01-30 03:50:55 i Dagens,

Upptäckte just att jag hade slut på en medicin. Det var därför jag klev upp ur sängen. Letade recept.
Dags för ett besök på apoteket igen.

Jag brukar skriva upp när det är dags att ta ut ny medicin.
Inte för att jag käkar så många piller utan för att jag har tre olika personers recept att hålla reda på.

Fan, hunden äter medicin också.
Fyra individers recept som jag ska hålla koll på.
Det är mer än jag klarar av. Faktiskt.

Kommentarer

Postat av: SoP

Publicerad 2007-01-30 04:41:42

Hålla reda på piller- i lördags morse slängde jag i mig fredagskvällens piller-som jag glömt då-vilket jag upptäckte när jag skulle ta frukostpillret-att dagens morgon var kvar--*urs* inte ens senillåda hjälper ju.

Postat av: Linda

Publicerad 2007-01-30 08:28:38

Det kan bli rörigt...huvudsaken är att rätt piller går till rätt individ...annars blir det ännu rörigare *hihihi*

Postat av: MyyZz

Publicerad 2007-01-30 14:41:53

TAck och lov så har jag bara två individers piller att hålla reda på nu. Jag hade 5 individers medicin ett tag i våras ... det var bara att skriva ner allt. Men du ... ta inte Mummas medusin ... jag antar att du sover så dåligt på det. *kramen*

Postat av: Darkangel svarar SoP

Publicerad 2007-01-30 20:03:01

Nej, det är svårt.

Postat av: Darkangel svarar Linda

Publicerad 2007-01-30 20:04:07

Ja, det har du rätt i! :)
Hjälp!

Postat av: Darkangel svarar MyyZz

Publicerad 2007-01-30 20:06:23

Mumma har fått tuggtabletter som smakar lever. :)
Så nu blandar jag inte ihop våra piller. Jag höll ju på att göra det.

kram tillbaka!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela