Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Ingen räv just nu

Publicerad 2007-01-16 17:49:10 i Dagens,

Jag är inte frälst när det gäller Firefox. Inte ännu.

Alla flikar man kan öppna är superbra. Oj, så många flikar det blir!


Några bloggar såg… tja, normala ut med Firefox. En del underliga fel försvann.


Det här problemet jag haft med att min blogg vänsterjusterades när jag lade in videos från YouTube försvann. Men jag hade redan förstått att felet berodde på Internet Explorer. Och jag orkar inte leta videos just nu.


Andra bloggar såg mycket märkliga ut i Firefox. Ska man berätta det för bloggare?

Skriva att "din blogg ser skitkonstig ut i Firefox"?

Jamen, folk skriver ju inlägg om hur konstiga bloggar ser ut i Internet Explorer så…


Men dom flesta bloggar såg ut som vanligt. Av dom jag läser.
Resten struntar jag i.


Det som irriterar mig mest är att jag får börja tvätta bort koder från Word igen. Genom att använda Wordpad. Räcker inte med att använda den knapp som finns för att tvätta bort styrkoder i Blogsoft. Det som fungerade bra förut.

Nej, nu jävlar hamnar mellanrum mellan stycken precis vart som helst. Och jag blir galen.
Men det är säkert helt och hållet mitt fel.
För Firefox är bäst. Det har jag läst. I åtminstone en högljudd blogg. :)

Jag får ta det här stegvis. För jag har ont i halsen. Och orkar inte med mer spänning i mitt liv.

Nu använder jag IE igen ett tag.
Så lugnt och skönt.
Förlåt!
Jag ska bättra mig. Vilket år som helst.

Kommentarer

Postat av: Anne-Maj

Publicerad 2007-01-16 17:54:52

Du har samma symptom som jag i början. jag försökte med FF, gav upp. Växte lite till och försökte en gång till. Sådär..Vid den tredje försökte fastnade jag i rävfällan...

Postat av: Malle

Publicerad 2007-01-16 19:03:30

Shit, lät rena rama Grekiskan för mej, sånt där kan jag inte alls.......tvätta bort koder??? Mitt huvud bara snurra? Vad betyder det....*haha*....
Firefox har jag hört förståss....hade Opera ett tag, det var okej......

Postat av: Darkangel

Publicerad 2007-01-16 20:28:41

Nu är där igen. I FF-träsket. :)

Postat av: Darkangel svarar Malle

Publicerad 2007-01-16 20:31:08

Det blir en massa koder från ordbehandlingsprogrammet Word som Bloggsoft inte gillar.

Man måste ta bort dom på något sätt.
Eller sluta skriva i Word. Men jag stavar som en kratta så det fungerar inget vidare. :)

Postat av: Anna

Publicerad 2007-01-17 07:51:33

jag använder båda, och ibland safari på jobbet. Det enda man kan räkna med är att vissa sidor funkar bättre i IE och vissa i FF så jag kan nog inte säga vilken som är bäst

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela