Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Om större saker

Publicerad 2007-01-11 23:59:33 i Dagens,

Jag har köpt några nya trosor från ett företag där många bloggare handlar.
Innan jag började blogga hade jag aldrig hört talas om just detta företag.
Men nu köper jag alltså trosor därifrån. Vilken utveckling va?


Damer i Frankrike har små nätta arslen märker jag. För jag kunde gott ha tagit en storlek större. Trots att jag tog till rejält när jag beställde.
Och så långt är allt problemfritt. Är det fel på storlekarna så är det bara att välja en annan storlek.

För det är ingen IRL som kollar vilken storlek jag har på trosorna.


Men nu har jag köpt pyjamasset också.
Första setet hade perfekt storlek på tröjan. Men shortsen var väl små. Nästa set var en storlek större och nu är tröjan så stor att den hänger som en säck. Men shortsen är perfekta.

Så damer i Frankrike har alltså stora bröst och liten ända?!


Jaja, det är inget fel på min kropp. Helt normal vikt och längd.
Just den normala längden är en fördel! :)

Kommentarer

Postat av: SoP

Publicerad 2007-01-12 00:52:19

;-) Jag har idag beställt kalsingar därifrån! Jag har gett upp hoppet om att hitta vettiga trosor o köper sen 1-2 år boxerkalsonger istället!Pyjamas köper jag separat byxor o tröja- funkar Aldrig annars.

Postat av: SoP

Publicerad 2007-01-12 00:54:54

Föressten, enligt mina jeans som jag köpte i fransk storlek- så har fransyskor SMAL midja, äppelrumpa o Breeda lår.Mycket underliga- ? Köper inte jeans där mer.

Postat av: Darkangel svarar SoP

Publicerad 2007-01-12 01:20:29

Får hitta något annat ställe att köpa mina trosor ifrån. Men dom är sköna.

Tur att jag aldrig använder jeans. :)

Postat av: Linda

Publicerad 2007-01-12 01:36:40

hm's trosor funkar bra och stämmer i stl :)

Postat av: Darkangel svarar Linda

Publicerad 2007-01-12 01:38:16

Jamen, då ska jag göra det. :)
Tack för tips!
Får tvätta alldeles för ofta nu.

Postat av: SoP

Publicerad 2007-01-12 03:10:27

VA? Använder du Inte jeans?? Jösses, jag bor i mina sen jag var 14- ( ja inte samma par-) Trosorna gällde inte enbart La redoute.. utan över huvud taget- efter att ha en hel låda med totalt hopplösa trosor gick jag till dressman - o sen dess är det kalsingar som gäller för mig.

Postat av: MyyZz

Publicerad 2007-01-12 12:38:02

Ellos har faktiskt en hel del ganska trevliga trosor oxo ... *har handlat där oxo*:-)

Postat av: Darkangel svarar SoP

Publicerad 2007-01-13 03:04:12

Har försökt komma ihåg när jag använde ett par jeans sist.
Före -89. :) Då började jag ett nytt jobb.

Postat av: Darkangel svarar MyyZz

Publicerad 2007-01-13 03:06:57

Ja, du brukar handla där. Nu kommer jag ihåg.
Jag ska beställa där också!
Måste slippa tvätta så ofta. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela