Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Politiker i sängen

Publicerad 2005-11-12 23:22:33 i Dagens,

Läste i en av kvällstidningarna igår om vilken politiker folk vill se i sin säng. Maria Wetterstrand var en klar favorit. Förstod inte riktigt om det gällde för både tjejer och killar. Var lite trött när jag läste.
Fredrik Reinfeldt var också en favorit. Bland killar. Nej, nej, det var nog bland tjejer.
Göran Persson och Lars Leijonborg var dom mest ointressanta. Stackars dom!
Maria Wetterstrand själv ville inte ha Fredrik i sängen. Hon skulle nog välja Maud Olofsson, enligt artikeln. Va? Kan det vara möjligt? Jag tycker att Maud verkar otroligt jobbig.

Själv vet jag inte. Vill ju gärna vara tvärtemot så jag borde väl välja Göran Persson men det tar emot. Men han har ju en söt fru så vem vet…
Nja, jag väljer nog Maria Wetterstrand jag också.

Kommentarer

Postat av: MOCCA

Publicerad 2005-11-12 23:42:21

*S* du kommer inte ihåg var du läste artikeln?
Och man får alltså bara välja mellan partiledarna? Annras så finns det ju bara en man-Tomas Bodström!
Men bland partiledarna? D blir det Göran Hägglund. En frikyrkokarl fr Bankeryd kan aldrig vara fel. Pluggade i Jkpg i två år -och frikyrkliga Jkpg var mkt. speciellt. Männen är inte så fromma som dom ser ut *S*
M

Postat av: Darkangel

Publicerad 2005-11-12 23:48:13

Det måste ha varit aftonbladet. Papperstidningen.
Jaså frikyrkliga män är så heta? Wow.

Men tänk att så många vill ha Fege Fredrik i sängen. Ruggigt!

Postat av: MOCCA

Publicerad 2005-11-13 01:20:36

Det är ett under att den mannen har tre barn, och en söt fru! Och så är jag singel. fattar ingenting?!
/M

Postat av: MyyZz

Publicerad 2005-11-13 09:28:34

*skrattar* ni är för sköna flickor :-) Men jag håller med om Bodström .. om man nu slipper de där andra .. annars blir det nog hon Wetterstrand eller vad hon nu heter .. poitik har jag NOLL koll på :-)

Postat av: Anna

Publicerad 2005-11-13 12:38:29

Men Peter Eriksson då? Räknas han inte till partiledarna längre? Tänk er en norrländsk miljövänlig hårboll i sängen som tittar upp med rufsigt huvud *mums* ;)

Postat av: Darkangel

Publicerad 2005-11-13 19:05:14

Re MOCCA:
Fege Fredrik! Vad ser tjejer hos honom?

Postat av: Darkangel

Publicerad 2005-11-13 19:07:08

Re MyyZz:
Valåret kommer snart igång på riktigt.
Då kan vi blogga om dom viktiga frågorna i politiken. Som just den här frågan. Om vem man vill se i sängen. :)

Postat av: Darkangel

Publicerad 2005-11-13 19:08:02

Re Anna:
Klart han räknas.
Hårboll! Haha!

Postat av: Nina på Johangården

Publicerad 2005-11-13 21:21:17

En politiker i sängen... NÄÄÄÄÄÄÄ, bevare mig väl... så elak har jag väl inte varit... för det är ju ett straff!

Ingen politiker är söt och go nog... *ryser*

Postat av: Darkangel

Publicerad 2005-11-13 22:21:05

Re Nina på Johangården:
Men det måste väl finnas nån som är lite söt och go.
Eller...?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela