Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Värdelös pryl

Publicerad 2005-11-13 18:40:28 i Träning,

tech stegräkn

Den här lilla prylen brukar fungera bra som motivation när man känner sig lite lat. En stegräknare.
Vi gick en underbar promenad i solen. Så det var inte så svårt med motivationen just idag.
Jag ville ändå bokföra promenadsträcka och tid. Få känna mig lite duktig. Kollade stegräknaren under promenaden och jämförde med grannen. Resultaten från hans stegräknare stämde bra överens med mina resultat. När jag kommer hem och ska kolla hur lång sträckan tillslut blev så har stegräknaren tvärdött.
Inga resultat alls. Jävla skitpryl. Har redan reparerat den en gång. Köp inte Techtrails stegräknare. Det är bara skit!

Nåja, enligt grannens stegräknare travade vi 4.9 km på 1 timme. Ganska typiskt promenadtempo för mig.  

Ville inte gå för fort efter att ha proppat i mig två stora bitar farsdagstårta!
Snart ska jag ta en stor bit till. För jag har kvar tårta i kylen.
I brist på kexchoklad får jag väl äta tårta ikväll.

Kommentarer

Postat av: MyyZz

Publicerad 2005-11-13 18:44:59

Jag tycker att farsdagstårta är ett ganska bra alternativ i brist på kexchoklad;-)

*fnittrar lite*

Postat av: Darkangel

Publicerad 2005-11-13 18:48:51

Re MyyZz:
Jag älskar tårta och sex.
Jag menar kex.
Kexchoklad. Ja!

Postat av: Hans

Publicerad 2007-03-10 17:55:19

Såg att det fanns riktigt billiga stegräknare nu. Men det verkar som att man får se upp med vilken stegräknare man köper.

Det där lät ju inte roligt alls :-(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela