Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Sexigt värre

Publicerad 2005-09-04 22:52:18 i Sweets for my sweet,

Om jag skriver om sex först så tar jag tillbaka allt jag någonsin tänkt om meningslöst fyllesex. Kan vara både bra och dåligt. I helgen var det bara bra. Krångligt, men bra!
Vet inte riktigt om det är rumsrent att tycka så. Har alltid lyckats krångla till det här med kärlek så jag är säkert störd redan sen förut. Men vi gjorde det här bra. Imponerande.
Med rätt person kan nog allt fungera!
Jag dricker inte så det mesta fixar sig om jag är nykter.
Måste vara nykter för att kunna köra bil. För bilen behövdes i helgen.
Kanske är bekvämare att stanna i sovrummet. Jag medger det. Börjar bli lite gammal.
Men jag gör undantag ibland. Särskilt när det regnar.

Har ni någon aning om vilken bil som är bäst för sex?
Ja, inte är det den bil som jag har. Den är för liten. Blir jävligt obekvämt. Men det ordnar sig också. Om bara viljan och lusten finns. Jag har både bra vilja och lust. Just nu.
Sovrummet finns ju alltid kvar.

En gång hade vi en seriös diskussion på vårt jobb om vilken bil som är bäst för sex. Jag tyckte att Volvo var bäst. Andra tyckte att Mercedes hade hårdare säten. Några satt helt tysta. Dom kanske sket fullständigt i att använda bilen till något annat än att transportera sig från punkt A till punkt B. Dom kanske satt och drömde om en större bil. Vad vet jag?
Någon som har en uppfattning? Förutom att jag borde gå och lägga mig.

Har fortfarande ingen huvudvärk!
Tror att jag ska göra om det här nästa helg.

Kommentarer

Postat av: Rita

Publicerad 2005-09-04 23:06:58

Vilket bilmärke det är spelar väl ingen roll,, det är ju ändå motorhuven som är klart bästa stället,, åtminsone när det gäller bilar!
*gapskrattar åt dej*

Postat av: Darkangel

Publicerad 2005-09-04 23:16:56

Jaa tack!
Jag glömde motorhuven. Den fungerar alltid!


Måste vara trött nu. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela