Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Utbrända kommentarer

Publicerad 2006-02-18 21:18:08 i Dagens,

Jag är utbränd! Av all idrott i OS.
Nej, jag var visst utbränd redan sen förut. Jamen, jag är väl lite trött då.

Har inte fått någon sockerchock ikväll. Inga chocker överhuvudtaget.
Inte ens en futtig liten elchock. Allt ska man då göra själv.

Måste vila lite.
Ska svara på kommentarer sen. Snart!

Jag har ju lovat mig själv att ta det lite lugnt med bloggandet. Men jag får ändå dåligt samvete när jag inte svarar på kommentarer. Skärpning!

Jag gissar att ni överlever om jag tar en paus några timmar. Jag vet att alla gör det. Men...
Alltid detta dåliga samvete!

Ha en lovely kväll!

Kommentarer

Postat av: Gunnel

Publicerad 2006-02-18 21:25:08

Tack detsamma

Postat av: Kimmi

Publicerad 2006-02-18 21:25:44

Jo To

Postat av: Rita

Publicerad 2006-02-19 01:36:46

Äh,, för fan,, det är bara en blogg!
Dåligt samvete är nått helt annat!

Postat av: Darkangel svarar Rita

Publicerad 2006-02-19 02:53:20

Ja, det är bara en blogg!
Handlar inte om liv och död precis.
Men jag får dåligt samvete över precis vad fan som helst. Är det inte bloggen så är det något annat.
Det är dumt!
Jag vet.
Men jag jobbar med saken!

Postat av: MyyZz

Publicerad 2006-02-20 11:05:29

Ja som sagt .. dumt att få dåligt samvete ... men å andra sidan så går ju inte det att styra. Jag får oxo dåligt samvete för massa tokiga saker.

*kramen*

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela