Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Avspänning ger ilska

Publicerad 2006-01-12 03:08:11 i Hälsa och ohälsa,

I kväll skulle jag ägna mig åt projekt sova! Huvudvärken idag har varit riktigt grym.
Så nu tänkte jag vara grundlig och göra mitt program med avspänning och kroppskännedom.
Har slarvat med det ett långt tag nu.
När jag lade mig och slappnade av så märkte jag hur otroligt ont jag har i hela kroppen.
Inte bara i huvudet utan just precis i hela kroppen. Kunde ju knappt vila kroppen mot madrassen.
Undrar om en Tempurmadrass är skön?
Fick ta några värktabletter och börja om. Så provade jag igen. Näpp! Måste ha någon musik.
Jag hade ju avslappnande musik. Letade. Hittade Metallica. Inte så bra för att avslappning kanske.
Var fan är mina avslappnings CD? Dom jag avskydde och svor på att aldrig mer lyssna på. Var är CDn med delfinljud eller valljud?
Fick ta lite lugn musik och försöka ändå. Då kom jag på att jag nog sålde alla CD med delfinljud och panflöjt just för att jag avskydde musiken. Hunden blev också störd när hon hörde havets brus och delfin/valljud.
Jaha! Det var ju smart. Nu har jag ingen avspänningsmusik. Jävla klant!
Nu blev jag arg också! Så här sitter jag vid datorn. Förbannad, har mer huvudvärk och ont i hela jävla kroppen.

Kommentarer

Postat av: rita

Publicerad 2006-01-12 03:14:44

Sänder över lite morfin,, kanske det hjälper!
Mumma har jag hittat en bild på.
Maila mej din e-mail så sänder jag över den!
[email protected]

Postat av: Darkangel

Publicerad 2006-01-12 03:21:00

Jag tackar för morfinet!
Gud vad härligt med lite gammalt hederligt morfin!

Postat av: rita

Publicerad 2006-01-12 03:22:53

Eller en pall med Valium! Skulle nog åxå sitta fint!

Postat av: Darkangel

Publicerad 2006-01-12 03:30:05

En pall Valium låter som en dröm! Nu dreglar jag.:)
En pall Valium och morfin! Yes yes yes!

Postat av: rita

Publicerad 2006-01-12 03:33:03

Undrar om nån läser detta,, vad dom tror? Är vi storlangare eller? *skrattar gott* (mailet sänt)

Postat av: Darkangel

Publicerad 2006-01-12 03:38:57

Bilden du skickade var helt underbar. Det var ju min Mumma! :)
Ja, vi kanske får beställningar på moffe och Valium imorgon. :(
Fan, hade jag dom kontakterna skulle jag ligga i ett saligt rus nu. Inte sitta här och gnälla!

Postat av: MyyZz

Publicerad 2006-01-12 08:56:45

*kram* och hoppas värken ger med sig!!!

Postat av: Anna

Publicerad 2006-01-12 09:52:10

De där tempurmadrasserna är helt sjukt jävla sköna! jag har provlegat några eftersom vi är på jakt efter nya sängar. Vi måste bara spara pengar ett år eller så först *s* men jag är övertygad om att ifall jag fick en tempurmadrass skulle jag aldrig mer vara olycklig ;)

Postat av: Anna

Publicerad 2006-01-12 11:36:48

oh förlåt, jag kundeinte låta bli att skratta men jag såg verkligen dig ligga och försöka slappna av till metallica....;)

Postat av: Darkangel

Publicerad 2006-01-13 17:57:58

MyyZz:
Tack! Är bättre nu!

Anna (liten och ettrig): Är dom så bra? :)
Undrar hur jag ska kunna spara ihop pengar...

Anna: Skratta du! Det var inte lätt alls!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela