Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Life is a bitch

Publicerad 2006-01-06 03:44:12 i Sweets for my sweet,

Min ”vänja mig av med Pyret kur” gör mig nog extra patetisk.
Jag tänkte slita upp mobilen idag och ringa när jag såg honom susa förbi i bilen.
Som tur var låg min mobil i fickan på byxorna så det var jävligt svårt att få fram telefonen.
Sen tyckte jag att han kunde ringa. Logiskt va? Haha!
Det är ju jag som är på avvänjningskur. Han ska fortfarande… Ja, vadå? Längta? Sukta?
Ja, det vore åtminstone rättvist. Han ska banne mig längta som satan. Varje dag. Drömma om mig på natten. Ångra att han gjorde ”fel” val en gång i tiden.
Sure! Åh, vad han ångrar sig! Möjligen när han är full och sentimental.
Sist han pratade med mig använde han fel efternamn på mig. Då inser jag att vi har problem. Han kallar mig för fel namn! Fattar ni tjejer och killar? Det är ju bland det mest förbjudna man kan göra. Okej, det var inte i sängen.
För en kille som stönar fel namn i sängen han kan råka riktigt illa ut. Varning, varning!

Men det märkliga är att han läser bloggen. Han ringer och frågar om saker som jag skriver.
Då känns det lite hämmande att skriva om Pyret. Jag vill inte starta en ny blogg för att kunna skriva om just det ämnet.
Nu passar jag på att skriva om honom när han inte jobbar. Sen hinner han förhoppningsvis inte läsa allt jag skrivit på måndag.
Jag är verkligen en inkonsekvent fegis ibland!

Kommentarer

Postat av: rita

Publicerad 2006-01-06 04:54:08

Pyret i all ära,, men va FAN???

Postat av: Darkangel

Publicerad 2006-01-06 05:00:20

Ja så kan man ju säga. jag vet!

Postat av: Mocca

Publicerad 2006-01-06 11:29:36

Att säga fel namn = BIG no no!

Postat av: Darkangel

Publicerad 2006-01-08 00:37:12

Re Mocca:
Du har så rätt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela