Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

MP3 spelare förbättrar min sömn

Publicerad 2006-01-26 13:09:11 i Dagens,

En MP3 spelare kommer att underlätta min sömn. För då kan jag ladda ner insomningsdelen från CDn jag köpte. Läs mer här. Slipper leta upp spår 11 varje kväll.
Min bärbara CD spelare är trasig. Batteriet laddas inte. Jag har bytt batteri men det är samma elände. Nu får jag köra den via elnätet. Så jag trasslar in mig i en helvetes massa sladdar varje natt när jag ska försöka sova. Kommer nog att bli strypt av alla sladdar. Tror ni inte det?
Jag är helt övertygad om att det är så. Nu har jag övertygat mig själv om att en ny MP3 spelare är en helt oumbärlig del av mitt liv.
Se så lätt det gick!

Kommentarer

Postat av: moni

Publicerad 2006-01-26 15:18:30

Du har helt säkert rätt! Jag har ingen MP3-spelare heller, men jag är helt ÖVERTYGAD om att mitt liv blir bättre om jag skaffar en.

Postat av: Ediets

Publicerad 2006-01-26 15:50:12

En mp3 ÄR helt oumbärlig!

Du kommer att bli en lyckligare människa, en bättre människa som kommer att le mot din omgivning, eftersom du tack vare din nya mp3 kan sova gott om nätterna. Och genom ditt leende påverkar du andra positivt och din glädje kommer att smitta av sig till dom och sen sprider dom det vidare i sin tur. Och hela världen kommer att bli lycklig! Inga mer bråk och krig i världen!

Allt detta tack vare dig och din nya mp3! Så nåde dig om du inte har köpt nån nu...

Postat av: Flummis

Publicerad 2006-01-26 18:55:35

En ny Mp3 spelare skulle inte vara så dumt! Köpte två par jeans på JC förra hösten (2004) och då fick man med en Mp3 spelare... Den pajade i somras, och dumma jag var inte smart nog att använda garantin! Suck.
Köpte iofs Sony Ericssons W800i för ett tag sedan (den som har Mp3 "inbyggd") men har ännu inte förstått HUR man laddar ner musiken till den... Min "gamla" Mp3 spelare var lättare att förstå sig på! Men, är man blond så är man! ;P

Postat av: Nina på Johangården

Publicerad 2006-01-26 19:44:06

En mp3spelare är inte dumt. Jag använder min när jag går ut ensam, utan hundarna. Då dansar jag gatorna fram och folk tror att jag blitt galen... men det är gratis att tro det så de får tro vad sjutton de vill.

Jag mår bra av musik i öronen ibland. Det är det viktiga.

Så mp3spelare ska du absolut ha!

Postat av: Darkangel svarar

Publicerad 2006-01-26 21:51:24

Moni: Mitt liv känns helt förändrat! Märktes direkt. :)
Du måste ha! Nu!

Flummiss: Kom igen nu tjejen!
Ta en semla till och läs manualen! :)
Så laddar du hem massor av musik!


Nina på Johangården: Kan man gå ut utan hundar? Va?
Det måste jag prova! Med min mp3 spelare :)Tralala!
Mumma kanske också vill ha en mp3 spelare?!

Postat av: Darkangel svarar Ediets

Publicerad 2006-01-26 21:57:18

Du skriver lysande kommetarer!
Jag köpte allt du skrev. :)

Jag köpte även en mp3 spelare.

Nu ska jag rädda världsfreden! Yes!

Postat av: Flummis

Publicerad 2006-01-26 22:21:46

Om det kunde vara så enkelt...!
Står att när man ansluter telefonen till en dator så ska en enhet dyka upp... men den dyker aldrig upp! Vad gör man då? Något sådant står det inte om i manualen!?

Postat av: Nina på Johangården

Publicerad 2006-01-26 23:16:08

Man KAN faktiskt gå ut UTAN hundar! Jag har provat... visserligen känns det lite naket... men vad sjutton. Lite får man stå ut med.

Jag provade att låta hundarna lyssna på min cd-spelare först... de tyckte att det var "nja, sådär" och "snälla matte, måste vi?"

Sen provade jag med mp3spelaren... men de fattade inte galoppen ändå. Originalvovven hon gillar när man spelar Bob Marley i stereon. Då diggar hon och blir såååå glad. Bortbytingen lyssnar på det matte spelar annars... men inte i hörlurar.

Postat av: Darkangel svarar

Publicerad 2006-01-28 18:32:08

Flummis: Du får kolla på deras hemsida!
Jag hatar deras hemsida. men där kanske finns något vettigt!

Nina på Johangården: Min hund får magsjuka så fort jag lämnar henne hemma. Kan nog aldrig mer lämna henne hemma. :)
Separationsångest?!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela