Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Sex med ex

Publicerad 2006-01-18 00:50:17 i Sweets for my sweet,

Det är inte konstigt att sex med ex är lockande fast förhållandet har tagit slut.
Fungerade den biten så känner vi oss trygga.

Jag älskar sex med mitt ex. Jag känner varje bit av hans kropp. Jag vet hur huden känns när jag smeker med handen. Jag vet vad han njuter av och jag blir glad när han berättar det. Konkreta önskemål känns helt rätt. Han känner mig och jag är aldrig obekväm med min kropp. Jag vet att han njuter av att se. Ögonkontakten.  Jag vet att han älskar mina ömma smekningar på ryggen. Att bli kramad.
Jag ska inte gå in på teknikaliteterna men det är tryggt och samtidigt helt underbart.

Sex med ex kan vara den ultimata njutningen.

Men man måste ju gå vidare.
Hitta tryggheten hos en ny kärlek.
Ah, jag börjar tro på frågespalten igen. Jag öppnar en ny blogg så kan ni skicka tips och frågor till mig. Måste fundera mer.

Kommentarer

Postat av: Åsa på Åsen

Publicerad 2006-01-18 10:48:22

Bra skrivet! Jag kan inte annat än hålla med. Till 100%.

Postat av: Darkangel svarar Åsa på Åsen

Publicerad 2006-01-19 02:08:53

Ja, det är något helt ljuvligt ibland!

Ännu roligare var att mitt ex läste bloggen och inte förstod att jag skrev om honom! :)

Vem är exet då? Frågade han gång på gång i telefon. Jaja!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela