Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Allt ni vill veta

Publicerad 2006-11-24 04:04:02 i Lite av varje,

En lista igen! Jag kan visst inte sluta med listor nu.
Delvis för att jag är förbannad ikväll igen. Då är en lista så svalkande. Får något annat att tänka på.
Jag är fortfarande sur över att jag ännu inte kan lägga in YouTube videos utan att bloggen vandrar ut i vänstermarginalen. Problemet har inte löst sig.

Den här kommer från MyyZz som fått den från SoP.

Höger- eller vänsterhänt: Höger. Men klart vänstervriden i övrigt
Humör just nu: Arg
Favoritgodis: Alltid choklad! Men jag äter inte godis nu. Väntar på julfrossandet av Alladinaskar.
Är det nåt du absolut inte äter: Pölsa
Kläder just nu: Svart kortärmad tröja från Blåkläder. Dom är så sköna att sova i. Korta söta rosa pyjamasbyxor. Ja, herregud. Baglady!

Musik just nu: Fairytale of New York
Vad sa du senast: Helvetes, jävla skit!
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Vet ej!
Sommarplaner: Åka till Skåne.
Fisk eller badkruka: Badkruka

Längd och vikt: 173 cm och 68 kilo.
Hur många kuddar: Många. Fem kuddar bara i sängen. En är Mummas.
Favoritväder: Regn!
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Inte en båt då? Nej, det får väl bli en yxa, kudde och kniv.

Spelar du nåt instrument: nej
Morgon- eller nattmänniska: natt
Sparare eller slösare: mitt emellan
Vem är viktigast för dig: Mumma
Bästa film: När lammen tystnar.
Tror på liv på andra planeter: nej!

Kommer du ihåg din första kärlek: Oh, ja! Jag såg honom varje vecka i somras.
Älskar du henne/honom fortfarande: Nej, absolut inte. Han såg gammal och trött ut. Han är mycket äldre än vad jag är. Men har samma vackra mörkbruna intensiva ögon!

Har du några homosexuella vänner: Ja.
Tror du på mirakel: Nja…
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja. Men det är väl inte nödvändigt.
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Ja. Jag är tolerant. Utom när jag är jävligt intolerant. :)
Ser du på kärleken som ett misstag: Nej. Absolut inte!
Hur många barn vill du ha när du blir stor: För sent! Blir inga barn.

Bio eller promenad: Promenad
Är du kittlig: Nej
Snarkar du? Nej
Stjärntecken? Jungfru
Rädd för insekter? Nej!
Äckligaste insekten: kommer inte på någon.
Största svaghet: Har inga svagheter. Jag skämtar bara. :) Är ofta för ironisk. 

Det här är jag bra på: Pyssla om hunden. Baka kanelbullar.
Bästa bok? Kan inte välja. Det tar en vecka att lista alla favoriter.
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Som Buffy the vampire slayer. Behöver jag säga mer?

Vad vill du jobba som? TV-kritiker.
Chips, morötter eller godis? Godis.
Pizza eller hamburgare? Hamburgare.
Skriver du dagbok? Bara på bloggen.
Har du nån flickvän/pojkvän? Ingen som undrar varför jag aldrig skriver om sex nu? och så undvek jag den frågan! :)

Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Nej!
Stökigt eller välstädat? Stökigt!
Gungar du på stolen? Har hänt! Sist jag gjorde det slungades jag tillbaka mot skrivbordet. Så nu är stolen låst.

Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Aldrig!
Vilken hand håller du gaffeln i? Vänster hand om jag måste. Är väluppfostrad. Men beror på typen av middag.

Hur är din drömtjej/kille? En händig och nykter person.
Hur många syskon har du? 0
Vad är du mest rädd för? Att Mumma ska dö.
Är du rädd för blod? Inte det minsta.

Saltar du på maten? Sällan.
Gillar du att sjunga? Sjunger hellre än bra.
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? Folkhögskola. Var skoltrött. Sen Komvux. För att läsa in dom ämnen jag behövde för att söka vidare till högskolan.

Anser du att du är stark? Ja! Inte fysiskt men mentalt stark.
Brukar du sola? Ja, men mindre och mindre.
Vad gör du om du får hicka? Dricker vatten.
Kaffe, te eller inget? Te.
Har du en besatthet? Ja! Han heter… :)
Tv-tittande är kanske en besatthet jag har nu!

Kommentarer

Postat av: Aradil

Publicerad 2006-11-24 09:39:42

"Ja. Jag är tolerant. Utom när jag är jävligt intolerant." *LOL*

Postat av: Darkangel svarar Aradil

Publicerad 2006-11-24 18:47:07

Jag försöker ju...
Men ibland är det svårt! *S*

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela