Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Tjejsnack vecka 34

Publicerad 2005-08-24 10:47:19 i Lite av varje,

1. Kaffe eller te?
Gillar te mest. Fungerar både på morgonen och på kvällen.

2. Öl eller vin?
Öl är gott till god mat. Mår så otroligt illa av vin. Har nästan slutat att dricka alkohol överhuvudtaget eftersom jag bara mår illa.

3. Mjölk eller öl?
Jaa, jag väljer nog öl igen. Men det är svårt. Mår illa av öl också.
Men mjölk är definitivt godare till gröten på morgonen.

4. Hund eller katt?
Hunden är min favorit. Märks väl på bloggen.
Men jag tycker om katter också. Förut hade vi både hund och katt.

5. Spindlar eller ormar?
Spindlar tror jag. Är lite rädd för att hunden ska bli ormbiten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela