Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Träna med Yannick

Publicerad 2005-08-10 22:09:12 i Hälsa och ohälsa,

Jag vill ha!

Inte guldmedalj.

 

Jag vill ha Yannick Tregaros!

Nej, inte på det sättet. Han har en prima flickvän. Söta tillsammans är dom också.

 

Jag vill ha en Yannick Tregaros som min egen privata tränare. En som är proffs ut i fingerspetsarna!

 

För med amatörer i rehab branschen får man inte bara kämpa hårt, det tar en evinnerlig tid att komma vidare. Även om man har en järnvilja själv.

Nu har jag snart läst allt jag hittat om den rehabträning som han och Kajsa kämpat med under det senaste året. Jag vill läsa mer. Har ännu inte tröttnat på just den biten av friidrotts-VM.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela