Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Ursäkter igen

Publicerad 2005-08-10 23:33:52 i Hälsa och ohälsa,

Träna vill jag ju däremot göra.

Måste medge att det känns ganska fånigt ibland att åka fyra mil, tur och retur, för att träna inomhus på gymmet. När det finns hur mycket som helst att göra hemma. Både inomhus och ute på tomten.

För att inte tala om stugan. Det är ett livstidsprojekt att ha en stuga så nära havet. Alltid något som ska lagas och målas. Jag längtar verkligen efter sol och värme men när det regnar slipper jag hitta på ursäkter för att jag inte är där snickrar en ny brygga.

 

Brukar skylla på att jag måste träna under kontrollerade former. Ska vara program som sjukgymnasten har gjort och som instruktören på gymmet har gått igenom in i minsta detalj.

 

Jag gissar att det nog inte så många som går på den valsen längre.

Men det är kul att titta på andra som tränar också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela