Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Firar nyårsafton ändå!

Publicerad 2005-12-30 01:41:39 i Årstider,

Jag hade bestämt mig för att inte fira nyårsafton. Vill inte fira alls. Tycker att det är en ganska ointressant helg. Jag bryr mig inte om nyårsafton. Har aldrig gjort det.
Det är annorlunda med julafton. Jag kan känna mig stressad inför julhelgen.
Men julafton blir ändå alltid bra.

Nu har jag ändå blivit bjuden till grannen. Ja, vad ska jag göra? Kan inte riktigt hitta något skäl att inte gå dit och ha trevligt en stund. Dessutom lagar han god mat. En grymt god efterrätt kommer jag att få. Mumma har ju fixat sin nyårsoutfit.
Får ladda ordentligt imorgon. Så jag kommer i stämning. Sen ska jag väl kunna fira nyårsafton.
Det handlar bara om en kväll på ett helt år.

Jag ska fira nyårsafton hos grannen och ha det jävligt kul!
Japp! Nu är det bestämt!

Kommentarer

Postat av: My

Publicerad 2005-12-30 02:35:14

Klart ni ska ha skoj! och vem kan säga nej till god efterrätt?! :-D

Postat av: Anne-Maj

Publicerad 2005-12-30 10:32:52

Så ska det låta:-)

Postat av: Darkangel

Publicerad 2005-12-30 13:48:19

Re My:
Undrar vad du tänker på för efterrätt? :)

Postat av: Darkangel

Publicerad 2005-12-30 13:48:50

Re Anne-Maj:
Jag försöker!

Postat av: My

Publicerad 2005-12-30 16:12:12

*ASG* Precis när jag kommenterade så tänkte jag på den ätbara efterrätten.. men sedan började jag associera på... ungefär samma sätt som du *flinar*
Efterrätter finns i många olika former, den ena bättre än den andra.. Fördelen med efterrätter är dock att även den sämsta i skalan är helt oki..

Postat av: Darkangel

Publicerad 2005-12-30 16:39:48

Re My:
Ja, min fantasi den är som den är. :)
Jag gillar ju efterrätten bäst!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela