Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Sleepless again

Publicerad 2005-12-22 10:44:56 i Min hälsa,

Inte sovit något i natt. Försökte somna från klockan 24 helt enligt metodboken.
Varvade ner, slappnade av i sängen, släppte alla tankar. Det var ganska lätt att släppa alla tankar, jag hade inte särskilt många. Haha!
Sen försökt sova, först på vänster sida, sen på höger sida osv. tills jag snurrat runt så mycket att jag trasslade in mig i lakanen. Klev upp, läste tråkig bok gick och lade mig. Slappnade av och så hela proceduren om igen.
Jag var så fucking jävla trött men så fort jag släcker och ska sova blir jag pigg. Det blir för varmt, kastar täcket åt sidan, då blir det för kallt. Jag hämtar en tunnare pläd. Jag blir klarvaken. Läser igen. Jag blir vansinnig. Kliver upp och tittar på Desperate housewives. Jag känner mig jävligt desperat idag.

Nu är jag mogen att åka till hälsokostbutiken och köpa några piller som dom påstår är så bra för sömnen. Har gjort det förut med samma värdelösa resultat. Blir bara bestulen på pengar.

Hade lust att ta alla Stilnoct som fanns kvar för att åtminstone få sova åtminstone några timmar på förmiddan.

Kommentarer

Postat av: MyyZz

Publicerad 2005-12-22 11:21:07

*storkram* lider med dig....

Postat av: Nina

Publicerad 2005-12-22 15:54:10

Fy fasen. Hoppas det rättar till sig och blir lite bättre. Sömnmedel på hälsokosten är ju inget att ha precis som du säger. kram.

Postat av: Darkangel

Publicerad 2005-12-22 17:11:08

Re MyyZz:
Du vet ju hur det är!

Postat av: Darkangel

Publicerad 2005-12-22 17:11:54

Re Nina:
Nej, hälsokostsmörjan är inget att ha. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela