Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Nattpasset börjar

Publicerad 2005-07-30 02:03:02 i Lite av varje,

Så fort jag ska ta en vilodag får omgivningen spader. Alla börjar skrika på en gång. Alla behöver hjälp med än det ena än det andra. Jag får bara springa.

Hade lika ont i kroppen ikväll som en vanlig icke vila dag. Så ont att jag tillslut varken kunde sitta, stå eller ligga. Alltså fick det bli lite pain killers innan jag ens kunde tänka på att lägga mig i sängen. Sen lite välbehövlig vila.

 

Men nu är det dags för nattpasset!

 

 

Har inte hunnit med att skriva men åtminstone hunnit med att läsa många andra bloggar.

Vad duktiga alla är!

Jag blir på bra humör av att läsa andras bloggar. Fantastiskt vad kreativa människor det finns överallt. Jag är imponerad av hur bra många skriver. Och hur mycket dom hinner skriva. Om olika saker medan jag bara tjatar om min sömnbrist.

 

 

Förstår dock inte riktigt gnället om Sigges nya portal. Jag har inget emot den. Det behövs fler bra portaler så att vi hittar varandra, vi som bloggar. Även om nu Sigge skulle få extra publicitet på köpet.

Jag unnar honom det!

Jag unnar alla "glada amatörer" på bloggen extra publicitet också!

Alla vi bloggare som inte är författare men vill skriva ändå.

Är portalen skit så försvinner den nog snart. Eller också låter man bli att anmäla sig till den. Eller struntar i att använda den.

 

Jag tycker att det ska bli spännande att se hur Bloggportalen blir!

 

Använd Nyligen också.

Mångfald är inte lika med enfald.

Internet är fullt av hemsidor av olika kvalitet. Några bra och andra säkert mindre bra. Bra portaler är nästan ett måste för att hitta rätt i cyberspace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela