Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Oh boy!

Publicerad 2005-07-29 00:39:32 i Lite av varje,

Bra dagar blir till bra kvällar också tillslut. Lite skit mitt emellan bara.

 

Men nu är golven torkade och luktar rent av Ajax Spring Flowers.

Jag är nyduschad och luktar gott av Body Shops Strawberry Bath and shower gel.

Peps Persson sjunger Oh Boy i bakgrunden, datorn är igång och TVn är på och visar nåt pokerprogram. Jag laddar ner bilder från kameran samtidigt som jag skriver.

 

Multimedia är kvällens ledstjärna!

 

 

Technostress skulle kanske andra kalla det för. Men det struntar jag i just nu!

Peps Persson ska få mala ett kort tag till. Men sen är nog min Honeys tålamod slut. Vi är inte riktigt överens om just Peps. Men det känns som en sommarfräsch låt idag.

 

Undrar hur högt jag hamnar på utelistan för att jag lyssnar på Peps Blodsband. Men jag struntar i det också just nu!

 

Oh boy laddas ner som ringsignal just nu. Det är fler som blir knäppa på sommaren. Jag har lagt in den i mobilen så att den spelas när M1 ringer.

 

Sommarfräsch och multimedia är bra idag. Oh boy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela