Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Kommentarer

Postat av: Monika Thelin

Publicerad 2006-04-27 09:34:07

Trevligt att träffa på sommarstugegrannen så här appropå. Lyckselehunden Molle hälsar till sin kompis!

Postat av: Darkangel svarar Monika

Publicerad 2006-04-27 11:43:58

Hej Monika!
Jag längtar till dom soliga dagarna när du kan ta med Molle ut på vår klippa. Han måste ju lära sig att simma. :)

Mumma hälsar tillbaka till Molle! Ruff Ruff!

Jag skickar många varma sommarkramar till dig!
Ses snart!

Postat av: Monika Thelin

Publicerad 2006-04-29 21:30:45

Hej! Så fruktansvärt tråkigt att läsa om Mummas problem.Hon är ju så ung. Jag förstår hur du lider och lider med dig!!Och Mumma-gumma naturligtvis!

Postat av: Darkangel svarar Monika Thelin

Publicerad 2006-04-29 23:29:39

Ska pussa Mumma från dig!

Hon blir sååå ompysslad nu. :)
Det är jobbigt när hunden har ont.
Men det ska fixa sig.
Just nu är det jag som lider mest. Du har så rätt.

När får jag se din blogg då? Du hinner skriva några veckor innan du kommer till stugan. :)
Äh, fan. Nu vill vi se dig härute!

Hoppas kvällen är bra!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela