Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Mikael Persbrandt är inte lat

Publicerad 2005-11-06 20:54:37 i TV och DVD,

Han är en mycket produktiv man. På många olika områden.
Jag hade slutat se Medicinmannen på tv för att serien är så otroligt dålig. Fast ikväll spelar jag in avsnittet. Så kan jag kolla senare ikväll. Kan inte låta bli.
Men allvarligt talat så är jag förundrad över hur Persbrandt hinner med allt. Jag hinner ingenting nu. En promenad i skogen med hunden och sen är dagen slut.
Läste i kvällstidningarna vad ”proffsen” tycker om Persbrandt. Funderar lite på vad jag tycker själv. Är jag för eller emot? Ska jag skriva något om att vi ska strunta i Persbrandts liv eller ska jag tycka synd om honom. Alla åsikter finns representerade i mina kära kvällstidningar idag.
Skälla på kvällstidningarna kan man ju alltid göra. Men det är ju lite patetiskt eftersom jag läser både Expressen och Aftonbladet i stort sett varje dag.
Sen kommer jag på att jag inte behöver tycka någonting alls. Jag är inte hans mamma. Inte hans flickvän eller älskarinna. Har aldrig sett Persbrandt i verkligheten. Så jag behöver inte tycka någonting alls.

Men nog skulle jag vilja veta. Hur han bär sig åt för att hinna med allt?

Ge mig några tips Persbrandt!

Kommentarer

Postat av: Chadie

Publicerad 2005-11-06 21:10:49

Undrar jag med. Jag tycker inte jag hinner något mer än sitta vid datorn och göra mig en kopp te emellanåt. Samt lyssna på musik, som jag ju kan göra samtidigt.

Postat av: Darkangel

Publicerad 2005-11-06 21:30:09

Det räcker så bra med det.
Det är höst.
Vi måste få vara lite lata nu.

Postat av: MyyZz

Publicerad 2005-11-07 08:04:49

Hinna med är otroligt svårt ... Men han är SEXIG:-) undrar om han är lika lång som han ger sken av att vara ? :-)

*kram* MyyZz - något fixerad:-)

Postat av: Darkangel

Publicerad 2005-11-07 19:01:13

Re MyyZz:
Ja, visst är han sexig!
Var bra att spela in Medicinmannen. Då kunde jag snabbspola bort den trista handlingen och koncentrera mig på Persbrandt. :)

Postat av: sofie

Publicerad 2005-11-12 10:31:22

han är så jävla snygg. och medicinmannen är skit bra. vet ni varför jo bara för mikael persbrandt är med.

Postat av: Darkangel

Publicerad 2005-11-13 00:54:42

Re Sofie:
Ja han är snygg!
Tror att ca 1.4 millioner svenskar såg medicinmannen i söndags. Gissar att många bara ville se Persbrandt. :)

Postat av: Virvla

Publicerad 2005-11-23 08:44:44

Ja han är lång. Jättelång och stor och mäktig. Gudars vilken karl.

Postat av: anita

Publicerad 2005-11-23 08:53:38

Och så drömde jag om honom i natt. Hm... ville ju drömma om den där andra mannen som är så snygg o sexig men näpp de blev Persbrandt som kom in i min dröm ok han ser bra ut han med. *s*

Postat av: Isabella

Publicerad 2005-12-07 18:24:02

instämmer med föregående, persbrandt är utan tvivel sveriges sexigaste skådespelare. han är manlig, stor, kaxig, rolig! Ah! drömde också om honom för ett par nätter sedan, tro mig, han är lika bra som man tror ;)

Postat av: Darkangel

Publicerad 2005-12-07 18:37:46

Virvla: Tihi! Lite småkär?!

anita: Vilka härliga drömmar!

Isabella: Drömmer du också om honom? Härligt!

Postat av: Klara

Publicerad 2006-01-02 20:28:41

Skippa allt skitsnack. Mikael Persbrandt är och förblir Sverigest bästa, snyggaste, sexigaste och helt enkelt den mest unbderbara skådis någonsin! Jag är ett ENORMT fan och han finns föralltid i mitt hjärta! Vad än alla skittidningar skriver.

PS. Snacka nyss me hans granne på msn.. Herregud, kan hanvara mer lyckligt lottad? Vara granne med en sådan fantastisk man... För bra för att vara sant.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela