Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Utan byxor

Publicerad 2005-11-07 19:16:22 i Dagens,

Idag skulle jag köpa ett par nya byxor. Har faktiskt inga som passar nu. Är betydligt smalare än förra vintern. Men jag var så trött att tanken på att prova kläder fick mig att må illa. Orkade inte ens gå in i någon klädaffär.

Tror faktiskt att jag somnade när jag var hos min frisör. Tur att hon känner mig väl.

Får åka och shoppa kläder senare i veckan. Någon dag måste jag väl vara pigg. Tycker inte om att prova kläder.

Var inte ens sugen på fika. Det är helt onormalt. Men café Charm bjöd på muffins så jag hällde i mig lite Cola light med koffein och smakade på bakverket. Jodå, det var gott. Blev lite piggare. Man kan ju inte missa gratis fika. Någon måtta får det vara.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela