Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Help!

Publicerad 2005-10-11 06:32:11 i Lite av varje,



Min mail är fortfarande besvärlig. Finns det någon som kan hjälpa mig?
Jag skriver ut mina mail ibland och vill då att texten på utskrifterna ska vara i Times.
Med serafer. Lättare att läsa på papper.
När jag läser mailen direkt på skärmen är den som vanligt i Arial. Precis som jag vill ha det.

Så har det fungerat under en längre tid.

Men helt plötsligt skrivs alla mail ut i Arial.
Med liten svårläst text. Jag kan öka storleken på texten med det blir fortfarande i Arial.

Jag hittar inte funktionen som kan åtgärda problemet.

Hjälp!


 


Kommentarer

Postat av: LXO

Publicerad 2005-10-11 06:38:20

Är det RTF formaterad text...?

Postat av: Darkangel

Publicerad 2005-10-11 06:46:57

Ja!

Postat av: LXO

Publicerad 2005-10-11 06:49:43

Kan det vara OutlookExpress? Testa att gå in under Verktyg>Alternativ>Skriva. Där kan du ändra standarden på snittet... Då borde du kunna få Times igen till utskrifter...
/LXO

Postat av: Darkangel

Publicerad 2005-10-11 12:29:54

LXO:
Jag provade. Det fungerade inte. :(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela