Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Inte förbannad

Publicerad 2005-10-02 16:31:37 i Dagens,

Men det kostar på att bli så förbannad. Städning är väl inte min pryl men det måste ju göras ibland.
Det är onödigt att få såna utbrott för rena bagateller. Nu är det kanske mest bagateller som gör att man blir så förbannad hemma. Sällan världskatastroferna som gör att det brinner i huvudet så snabbt just på hemmaplan. Utan mest skitsaker som får en ur balans.
Nu ska jag profylaxandas ett tag och sen ska jag leka trivsel-Torsten. Nej, det kanske var Göran Persson som var trivsel-Torsten. Egentligen sa han väl att han inte var någon…
Vad jag tjatar om Göran Persson!

Men ni förstår säkert vad jag menar ändå. Jag ska bjuda på blåbärspaj och vara snäll och trevlig.

Sen ska jag börja med yoga imorgon så jag blir mer harmonisk.
Nej nej det ska jag inte!
Jag ska gå på Body Combat och sparka skiten ur min osynliga fiende på träningspasset.
Sen kommer jag att vara harmonisk i flera minuter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela