Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Inte som Carrie

Publicerad 2005-10-03 20:26:56 i Min hälsa,

Det blev en konstig dag idag. Var helt slut på morgonen.
Orkade knappt kliva upp ur sängen.
Som tur var fanns min granne hemma så jag kunde få hjälp med hunden. Hade ont i magen och kände mig allmänt sjuk.
Grannen tog hand om hundpromenaderna och jag sov.

Ner med persiennerna, ner med mörkläggningsrullgardinen och på med mina ”eyecover for travel”. Öronproppar också.

Tur att ingen såg mig. Ser inte alls ut som Carrie i Sex and the City.

Dom mörkblå gardinerna är inte dumma när det gäller mörkläggning soliga dagar.
Det var så skönt! Jag sov och blev inte störd av någon. Inga ljud som väckte mig heller.
Blir mer och mer känslig för ljud. Flyger rakt upp ur sängen när något oväntat ljud hörs.
Bott på landet för länge?

Kommentarer

Postat av: Mocca

Publicerad 2005-10-03 20:39:42

Hoppas du mår bättre nu
Kram /M

Postat av: Darkangel

Publicerad 2005-10-03 20:42:12

Nu mår jag fint!
Gullig som bryr dig!
/D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela