Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Sex och choklad

Publicerad 2005-10-22 00:14:34 i TV och DVD,

Nu är det definitivt dags för sex. Choklad och sex ska jag ha. I mängder.
Det blir min favoritbakelse och serien Sex and the City.
För jag älskar den serien.
Gillar att titta in i deras glamorösa värld. Skiter att det inte är på riktigt.
Jag gillar tanken på att ha tre vänner som alltid finns där när livet skiter sig.
Jag älskar Carries kläder och skor.
Olycklig kärlek som blir lycklig kärlek på slutet.
Underbar dialog.
Härlig miljö. Så långt ifrån min vardag som man bara kan komma.
Men det är ju det som är kul.

God natt

/D

Kommentarer

Postat av: Humlan

Publicerad 2005-10-22 19:04:24

Jag har två nära vänner som alltid finns för mig när allt är skit. Dom är som mina livbojar faktiskt...

Postat av: Ellis

Publicerad 2005-10-23 10:31:30

Jag vill också titta på sådant som är lååångt från svensk vardag. Vad ska man glo på det för, man är ju ändå mitt i det... :)

Postat av: Darkangel

Publicerad 2005-10-23 23:45:15

Re Humlan:
Och dom vännerna är? Hmm...?

Postat av: Darkangel

Publicerad 2005-10-23 23:45:50

Re Ellis:
Precis vad jag tycker!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela