Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Kommentarer

Postat av: Mocca

Publicerad 2005-10-14 00:22:14

Du menar väl mitt icke existerande sexliv då :(
Jag tror att det är ngt. allvarligt fel på mig. För på engång när jag såg bilden på Mumma så tänkte jag på ditt tidigare inlägg, och började att skratta :(
Förlåt,förlåt Mumma är verkligen jätte fin!Det är jag som är helt skadad ...
/M

Postat av: Darkangel

Publicerad 2005-10-14 00:29:40

Re Mocca:
Låt oss vara skadade tillsammans!
Mumma är fin!
Jag är lost och vill ha sex.
Pyret tycker att jag bara tänker på sex.
Nu är det fredag.
Yes!

Postat av: MyyZz

Publicerad 2005-10-14 12:44:29

Pyret är konstig som inte alltid tänker på SEX ... Mumma är en av de finare hundarna jag har läst om:-)

tjing!!

Postat av: Darkangel

Publicerad 2005-10-14 16:17:31

Re MyyZz:
Visst är han konstig! :)
Han skyllde på att han hade så mycket att göra på jobbet. Hans mor var sjuk.
Ursäkter, ursäkter...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela