Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Tänker inte på sex

Publicerad 2005-10-04 17:27:05 i Sweets for my sweet,

Pratade med Pyret på telefon idag. Vi pratade om träning, jobbet och om nästan varenda oväsentlig sak man kunde hitta att prata om. Jag blev lite otålig och tyckte att nu måste vi komma in på livets väsentligheter. Nämligen sex.
Då säger han att ”jag tänker sällan på sex nuförtiden”. Va?
Vadå? Vill han inte tänka på att ha sex med mig?
Eller får han så mycket att han inte ens orkar tänka på det. Med andra eller…? Ja, orkar han det så finns det väl hopp.
Vill han ha mindre prat och mer verkstad?
Är karleländet på väg att bli impotent? 

Jamen, jag vill ju gärna veta.
Fråga honom direkt? Nej, han tyckte det var lite jobbigt när vi kom in på det området igen.
Jag brukar aldrig prata ut. Inte min grej precis. Jag brukar lyssna. Han kan inte skylla på att jag pratar ihjäl honom.

Vad är det för fel på män nuförtiden? Har dom slutat att tänka på sex också?
Är det bara kvinnor som tänker på sex nu? Eller möjligen bara jag?


Kommentarer

Postat av: MyyZz

Publicerad 2005-10-04 19:07:56

*skakar på huvudet* nä... inte bara du ... :-)

Jag säger ju att de är underliga .. männen ... hmmm ?!?!

Postat av: Darkangel

Publicerad 2005-10-04 22:17:40

Re MyyZz:
Jag har alltid fått höra att män är fixerade vid sex.
Ja, män är djur osv. Handlade väl förresten om något annat.
Men ändå.
Vad tänker dom på nu då?

Postat av: Alter ego

Publicerad 2005-10-04 22:20:28

Nämen brudar! Vad är det för män som ni omger er med? *ler*
Nej. Ni är inte ensamma om att tänka på sex. Och Jo. De flesta män brukar göra detsamma.
Pyret, du borde kanske byta till någon som är mer "kåt, glad och tacksam"?

Postat av: Darkangel

Publicerad 2005-10-04 22:47:49

Re Alter ego:
Du har rätt!
Jag borde byta!
Ska göra det nu.

Eller i morgon.
Nja förresten. Ah. Nu blev det svårt.
Jag är en mes.
/D

Postat av: MyyZz

Publicerad 2005-10-05 09:45:16

jag byter gärna .. men till vem är den stora frågan juh:-)
Nähe ..detta var ingen dejtingsajt nej .. *puss*

Postat av: Rita

Publicerad 2005-10-05 18:03:40

Jag tror den där "kvinnor kan" har gått för långt,, männen vågar inte nu för tiden!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela