Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Leif G W Persson i mitt hjärta

Publicerad 2005-09-14 23:23:22 i Böcker,

Nu har jag beställt boken av Leif G W Persson. Nu är jag lycklig!

Sen ska jag gå med i hans fanclub. Då blir jag ännu mer lycklig!

För jag gillar verkligen författaren. Böckerna är precis på min nivå.
Han är inte insmickrande. Det är skönt i en värld där många fjäskar så mycket.

Han kan vara underbart rolig i tv. Måste se programmet i repris, för jag missade ju hälften av hans bitska kommentarer.

Mångsidig och mycket begåvad man.

Kommentarer

Postat av: Nina

Publicerad 2005-09-15 09:12:48

tycker han är bra trots den sluskiga utsidan...

Postat av: MyyZz

Publicerad 2005-09-15 10:00:40

håller fullkomligt med dig .. Leif GW är lysande:-)

Postat av: Kimmi

Publicerad 2005-09-15 19:34:44

Hörru. Nu får du berätta vad det är för program för jag vill oxå se. Å fanclub? Har han en så'n? Vardårå?

Postat av: Darkangel

Publicerad 2005-09-15 21:41:50

Nina Visst är han bra!
MyyZz Jaa!

Postat av: Darkangel

Publicerad 2005-09-15 21:49:48

Re Kimmi:
Tv programmet heter Carin 21.30.
Du har tur! Det sänds i repris på lördag kl 16.00. Titta och njut. Han är hur cool som helst.
Jag spelade in programmet på video idag för att kunna se det igen. Sweet Jesus! Missade för mycket igår. Jag vet att det är aningen sjukt, men det bjuder jag på!

Med tanke på responsen jag fått på mina inlägg om GW Persson så kan vi nog bilda en egen fanclub om det inte redan finns någon!

Postat av: Kimmi

Publicerad 2005-09-20 20:28:59

Kolla svt text sid 113!
Rulllar runt och asgarvar! Hahahahaaaa
GW regerar!

Postat av: toff

Publicerad 2005-09-21 13:21:07

besök sthlms universitet! han är där och spökar
ganska ofta. han bedriver mkt av sin forskning där,
på kriminologiska institutionen. ^^

//toff, som själv studerar kriminologi

Postat av: Darkangel

Publicerad 2005-09-21 19:10:45

Re Toff:
Finns risk att jag aldrig kommer därifrån! :)

Hur är han i verkligheten? Ja, jag menar naturligtvis på jobbet.

Postat av: toff

Publicerad 2005-09-22 15:33:56

haha, de få gånger vi diskuterat vissa grejer
(det här är alltså korta diskussioner, jag kan
definitivt inte säga att jag KÄNNER honom. ingen
känner leif :P) och pratat om brottsliga tendenser
och så, så har han faktiskt varit mycket lugn och
eftertänksam.
man tror gärna att han är sådär härligt bakfull
som han alltid verkar vara i Efterlyst och när
jag träffat honom har han haft i stort sett samma
kläder som i Efterlyst men varit mer talför och
något mer engagerad. och, förmodligen, inte bakis. ^^
justja, sist men inte minst - han är en sjukt smart man.

Postat av: Darkangel

Publicerad 2005-09-22 16:51:29

Re toff:
Lugn och eftertänksam!
Härligt bakfull! Ja, eller inte bakfull.
Och sjukt smart.
Jag tror jag måste flytta till Stockholm och börja studera.
Eller också får jag nöja mig med hans nya bok!
Började läsa den inatt!
/D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela