Darkangel

Mellan sommarens längtan och vinterns köld

Sammanfattning

Publicerad 2005-09-28 22:07:10 i TV och DVD,

Jag gillar tjejer som slåss, sparkas och har övernaturliga krafter.
Jag gillar själv att slåss och sparkas. Men bara på gymmet. Ett nytt intresse som får mig att längta till nästa Body Combat pass. Utanför gymmet är jag bara snäll och söt. Eller...?

Jag gillar män som slåss. Men bara på tv. Män som slåss i verkliga livet är inte ett dugg roliga. Nog har jag önskat mig en Jack Bauer som kunde fightas för mig ända in i döden när det behövs. Men dom grabbarna finns nog inte i min verklighet. Om dom skulle dyka upp så skulle jag förmodligen springa så fort jag kunde åt ett helt annat håll.

För verkligheten ser ju alltid helt annorlunda ut än på en tv.

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2005-09-28 22:17:09

Jag gillar tjejer med en kickass attitude, sen spelar det egentligen ingen roll hur de visar den....nu menar jag på film och tv alltså, men rnt generellt gillar jag folk som har en kickass attitude. men har självdistans nog att inte använda den på fel sätt!

Postat av: Darkangel

Publicerad 2005-09-29 01:28:20

Re Anna:
Då har vi en kickass attitude.
Det låter bra! :)

Postat av: Anna

Publicerad 2005-09-29 15:30:24

åh jag skulle vilja ha en egen liten rallarsvings-musse under sängen. Han kan både fajtas och vara söt :-D

Postat av: Darkangel

Publicerad 2005-09-29 20:03:56

Re Anna:
"rallarsvings-musse"! Det var kul! :)
Jamen egentligen vill jag ju ha en under sängen också. Eller menar jag i sängen?
Ah, det spelar ingen roll. Jag vill nog innerst inne ha en. Fast jag försökte vara lite seriööös i bloggen och låtsas som om jag skulle springa åt andra hållet. Jag! Ha!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela